smultronparadiset.blogg.se

Välkommen till mitt smultronparadis! Är mamma till två små smultron. Älskar att arbeta i trädgården, vara ute i naturen, baka och sy. Har precis flyttat till landet och en misskött trädgård så just nu blir det en massa arbete i trädgården.

Banankaka

Publicerad 2015-02-16 19:44:10 i

Efter att ha varit borta några dagar kommer jag hem och hittar följande bananer i fruktskålen:
Ser inte så aptitligt ut, så jag får för mig att jag kanske borde baka en banankaka. Sagt och gjort (en dag senare).
Provade ett nytt recept av Roy Fares, vilket var helt okej. Är dock inget fan av valnötter som ingick i receptet, så nästa gång blir det nog ett annat recept.
Idag har annars varit en sovdag för mig. Jag fattar inte att man kan vara konstant trött, men det är min vardag för tillfället :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela