smultronparadiset.blogg.se

Välkommen till mitt smultronparadis! Är mamma till två små smultron. Älskar att arbeta i trädgården, vara ute i naturen, baka och sy. Har precis flyttat till landet och en misskött trädgård så just nu blir det en massa arbete i trädgården.

Helt slut

Publicerad 2015-02-20 14:16:36 i

Började med vattengympa i tisdags. Väldigt bra träning men det hela medförde mer smärta och trötthet. Jag var helt slut när kvällen kom. Provade även mjukyoga igår. Är villig att prova olika aktiviteter för att stärka kroppen som inte medför alltför mycket smärta. Har inte riktigt bestämt mig 
för om jag tyckte yogan var bra eller mindre bra..... En sak är dock säker och det är att jag var helt slut hela dagen igår. 
Idag ville minstingen använda diadem, men hur gör man om man måste ha mössa på sig? Enkelt man sätter diademet ovanpå mössan. Bara en 1,5 åring kan komma på denna lösning på problemet så snabbt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela