smultronparadiset.blogg.se

Välkommen till mitt smultronparadis! Är mamma till två små smultron. Älskar att arbeta i trädgården, vara ute i naturen, baka och sy. Har precis flyttat till landet och en misskött trädgård så just nu blir det en massa arbete i trädgården.

Årets första fika i det fria

Publicerad 2015-03-20 16:56:02 i Allmänt,

Igår orkade jag inte handla efter sjukgymnastiken, så idag var det bara att bita i det sura äpplet och åka och handla. En notis till mig själv är att jag aldrig ska handla på fredagar. Alla, och då menar jag alla, handlar på fredagar. 
Dagis ville att jag skulle hämta barnen tidigare på grund av personalbrist och då kom jag på att det hade varit mysigt att köpa fikabröd och fika ute i det fria. Sagt och gjort. Vi passade på att fika hos farfar och hans varmaste vrå utomhus. Perfekt att komma till en bänk med en dyna på. Vädret var soligt när jag handlade men blev sakta sämre och i slutet av fikan blev det riktigt kallt. 
Peggie med både bulle och kaka :-)

Oreos är Pennies favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela